هواپیمایی امارات

روزی که میخواستم برم لندن پروازم رو با هواپیمایی امارات گرفته بودم. تو این پرواز اتفاقی افتاد که میخوام اینجا بنویسم که درس عبرتی شه برای آیندگان و کسایی که میخان ازش درس مشتری مداری یاد بگیرن.یول

اتفاق یه اتفاق ساده بود! تاخیر...!خنثی متاسفانه پرواز اول من یعنی تهران به دوبی به تاخیر خورد و اونم نه نیم ساعت یا یک ساعت، بلکه 3 ساعت!!! و این باعث شد من از پرواز دومم یعنی دوبی به لندن جا بمونم.

خب این مسئله استرس زیادی به من و خانواده های همراهم وارد کرد چون دفه اولمون بود و تجربه ی خاصی تو این زمینه نداشتیم.نگران فکر نکنم هواپیمایی ایران در این مواقع کار خاصی بکنه و حتی شاید به زور!! فقط یک معذرت خواهی کنن.سبز ( آخه چند وقت پیش که با یار رفتیم مشهد دقیقا همین اتفاق افتاد و پرواز رفت ما با آژانس آشغال ایران ایر تور بود و دقیقا دم رفتن به ما گفتن پرواز کنسل شده به ما هم هیچ ربطی نداره مشکل خودتونه!!تعجبعصبانی)

اما کاری که هواپیمایی امارات کرد:

تو فرودگاه امام خمینی مسافرین پرواز تاخیری دوبی رو جهت پذیرایی رایگان به کافی شاپ پیج و دعوت میکردلبخند. بعد که هواپیما رسید و سوار شدیم مجددا عذر خواهی کردن. سرویس دهی داخل هواپیما که خب طبیعیه. وقتی رسیدیم دوبی عملا من و خیلی های دیگه از پروازهای دومشون که بهش میگن connection جا مونده بودیم. اماراتی ها به همه ی ماها ویزای امارات دادن. بعد بسته به کلاس پروازی با اتوبوس یا ماشین دیگه مارو بردن هتل خودشون و بهمون اتاق مجزا و نه مشترک دادن. و بنده چون پرواز بعدیش فردا صبح بود از شام رایگان هم استفاده کردم. حتی یه دوش هم گرفتم و راحت گرفتم خوابیدم. ساعت 5 صبح لطف کردن خودشون زنگ زدن بیدارم کردن. صبحانه رو که خوردم به راحتی سوار اتوبوس شدم رفتم دوباره فرودگاه و هواپیما...ابله

شاید برای بعضیا این مسئله طبیعی باشه اما به هر حال من دفعه اولم بود. البته من کار فوری و حیاتی در لندن نداشتم و اونا کاری کردن که ذره ای از ناراحتی و عدم رضایت تو من یکی که نموند. خستگیمم تازه در رفت. کلیم خوشم اومد. و شاید یه جورایی دلم میخواد این اتفاق وقتایی که عجله ندارم بازم تکرار شه!!!از خود راضی یادم نیست آقای نصرت یه اسم خارجی برای این موارد داشت شبیه customer چی چیکنیشخند ولی من به این میگم مشتری له کنی...